MyNewRoom -

Sober

Debattdagen i fredags var faktiskt rolig, trots att vårt lag, Greenpeace, åkte ut i vår första debatt. Sen igår kom min moster och hennes kille hit så var vi och fikade och kollade på lite soffor och kuddar och grejs och på kvällen var jag med Emma och vi kollade på Saw III. Brutal film asså, minst sagt. Och idag har jag inte gjort sådär supermycket. Var ute med Emma på isen någon timme och åkte skridskor och fotade lite och så och nu sitter jag är och försöker fokusera på en fördjupningsuppgift i samhällskunskap. Underbart! -.-

Puss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0