MyNewRoom -

Pocketful Of Sunshine

Okej jag har inte direkt något nytt eller intressant heller för den delen, att säga just nu. Sitter och håller på lite med förberedelser inför en engelskagrej som vi ska ha imorgon och eftersom jag har extrema krav på mig själv i engelska så får det inte gå dåligt. Men imorgon är helvetestorsdagen så jag måste sova också, annars kommer jag typ dö under 3-timmars spanskapasset. En bra grej dock, vi har öppethus, så alla lektioner slutar vid tre. Så att slippa den där sista timmen matten på eftermiddagen känns mer än rättvist!
Bilden förresten är från naturkunskapen idag, då jag och Daniela uppfann en "anti-pusslåda". ;P

Love
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0