MyNewRoom -

Men jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut.

Underbart flummig dag som slutade i att jag fick gå runt i hela skolan 3 varv och leta efter mina nycklar som jag sedan visades ha låst in i skåpet. Duktigt Sofia!
Sen såhär på kvällskvisten träffade jag Emma så var vi med mammorna på Skavlöten och gick först en promenad på isen. Jättehärligt var det, stjärnhimlen var underbar och månen enorm och magisk. Dock var det ju pisskallt så jag såg ut som en kokt kräfta om låren när vi kom tillbaka, det kliade dessutom som bara den och håret var alldeles vitt och isigt, men det var det värt. Sen avslutades det med bastu och fika!
Och sen har jag suttit och fixat och målat lite plakat och grejs tills imorgon, då vi har debattdag och vår klass ska representera Greenpeace och somvanligt satsar jag gärnet. Haha, skämt åsido, men jag är rätt nöjd med plakaten.
Anyway, nu ska jag sussa. Puuuss!<3
From today. :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0