MyNewRoom -

Remember December

Hej och förlåt för hemskt usel uppdatering! Det har helt enkelt varit mycket i skolan och sådär så jag har inte hunnit. Julen kommer i allafall allt närmare och det känns rätt hemskt. Jag älskar tiden innan jul och den går så otroligt snabbt så det känns inte som att man hinner njuta av och uppskatta den... Idag efter skolan åkta i allafall jag och några tjejer i klassen in till stan och fikade och kollade i NKs julfönster och bara gick och kände in julkänslan liksom. Från början hade vi tänkt åka skridskor i Kungsan men det var nästan ingen som hade hunnit fixa fram skridskor så vi sköt upp just skridskoåkningen till nästa fredag istället. Och imorgon ska jag nog in till stan igen fast med två andra kompisar och vi ska bl.a. gå på julmarknaden i Gamla stan och sen på kvällen ska vi ha walk-around julbord med deras familjer. Och nu ska jag ta och gå och lägga mig för jag tänkte försöka gå upp i okej tid och gå en promenad runt sjön innan frukost. Puss på er!
 
Bild på finaste Daniela från fotolektionen i måndags under kategorin dagsljusporträtt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så galet fin bild på daniela! <33

2012-12-15 @ 17:20:17
URL: http://likeateenager.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0