MyNewRoom -

Nu börjar jag bli rädd trots allt...

 
Hejj!

Jag får väl i vanlig ordning ta och be så hemskt mycket om ursäkt för att jag aldrig skriver. Jag har haft massa i skolan och sådär och noll inspiration och nu den senaste veckan har jag mått piss så that's why. Börjar dock smått återgå till att vara en normalt fungerande människa vilket känns som en lättnad. Men nu börjar jag dock bli rädd på riktigt ändå, det är ju nämligen den 21 december 2012 idag. Jag kommer ihåg för nått år sedan när filmen kom ut och man kanske var lite småskraj men tänkte att det är ju så himla lång tid kvar och nu är dagen fanimej här. Min brorsa höll på att skrämma livet ur mig när han visade en bild på att jorden skulle gå under 02.12 (tror jag, kan vart 02.15 också) och att NASA och Obama varnade mänskligheten. Som tur var var den photoshopad, men ändå, jag är fan rädd. Man skämtar ju och säger att "tänk om jorden går under haha". Men asså tänk om den faktiskt gör det på riktigt!? Aja okej nu ska jag inte skrämma upp mig själv eller någon annan utan ta och gå och lägga mig istället. Har skrivit klart en samtenta och slagit in lite julklappar och så kom Emma och hennes mamma över en liten stund med prinsesstårta och julgodis, mys. Och imorgon (idag) är det skolavslutning. Lovely!
 
Kramkram på er, hoppas att vi överlever dagen!
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0