MyNewRoom -

It's beginning to look a lot like Christmas..

(bilden är från förra julen och inte av bästa kvalitet)
 
Känns rätt sjukt att det är julafton imorgon redan. December går alltid alldeles för fort, för personligen gillar jag dagarna innan jul bättre än själva julafton. Det är liksom något speciellt med de 23 dagarna. I alla fall så är vi i Bollnäs nu, som alltid vartannat år. Men vi kom hit vid fyra ungefär så vi var en snabbis förbi min morbror och kollade på när de klädde granen, sen åt vi hemgjord risgrynsgröt och julskinksmackor hos kusinerna och var där i någon timme och sen nu är vi hemma hos mormor och jag har bakat första delen av en chokladtårta tills imorgon. Och jag lär inte skriva någonting imorgon, så ni får ha en supermysig jul allihopa!<3 Nu ska jag ta och kolla lite på julkalendern innan det är dags att sussa.
 
Pussar & kramar!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0