MyNewRoom -

That's what makes you beautiful

Heeej där! :) 
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men till skillnad från de flesta andra så har jag fortfarande sommarlov. Vår skola börjar inte förrän på måndag nämligen, störtskönt! Lite konsitgt känns det dock eftersom det börjar närma sig September och höststämning. Men lite ledighet tackar man ju aldrig nej till! :)
     Under tiden jag inte skrivit någonting här har jag varit på utomhusbio, haft kräftskiva med saknade kompisar, ridit ute i skogen med mamma, sett Norlie & KKV på Grönan och idag följde Daniela med till landet över dagen. Det var rätt dåligt väder, mulet och sen åska och regn så därför stannade vi bara över dagen. Men vi fotade en massa nere vid vattnet så jag tänkte lägga upp ett litet urval av bilder här. Sen har jag faktiskt i princip hållt mitt löfte att springa varannan dag också. Ibland har det inte funkat att springa men då har jag bara sprungit nästa dag istället, så är fett stol, haha. Men nu ska jag ta och försöka tvätta bort min ögonsminkning och sedan sova. Måste gå upp imorgon och åka till veterinärstationen och köpa mat till Noel... tjockisen. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannaa

Herregud vilka sjukt fina bilder!! :) <33

2012-08-26 @ 12:56:02
URL: http://likeateengaer.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0