MyNewRoom -

Åttonde augusti tvåtusentolv

 
Rätt regning och smått tråkig dag, men ändå med mysfaktor. Gjorde inte supermycket, men bakade lite, fikade hos farmor och farfar och sen thai till middag och "So you think you can dance". Sen var jag ute och sprang lite också, eller okej powerwalking/jogging. Har knappt sprungit på hela sommaren och var dessutom nyligen förkyld så konditionen är inte direkt på topp. Men om jag lyckas vara så pass disciplinerad att jag springer varannan dag så borde den bli bättre så småning om. Sen stretchade jag även ett bra tag också. Har inte gjort det heller på hela sommaren och är inte alls lika vig som jag brukar vara, så det är bara att börja med det också. Men nu ska jag faktiskt ta och gå och sova så smått. Pusspuss! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0