MyNewRoom -

Tar ett varv runt jorden

Åååh vilket underbart väder det har varit idag! Sommaren är verkligen inte långt borta nu!!
Så idag låg jag ute och solade till typ sex på kvällen, rätt sjukt faktiskt att det gick att ligga ute i bikini så länge utan att frysa häcken av sig! Sen gjorde jag även en liten halvt spontan grej- tog håli öronen. Det är faktiskt riktigt konstigt att jag inte haft det eftersom jag älskar smycken och allt sånt, men när jag var mindre hade jag fått för mig att jag inte ville ha hål i öronen för att det kändes fel att ta hål i kroppen, så det är därför jag väntat så länge. :P Men nu ska jag gå och sova snart, puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har en "veckans blogg" på min blogg, vill du synas inför mina 100-200 läsare? Anmäl dig då nu!

2012-04-29 @ 23:12:15
URL: http://typaleix.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0