MyNewRoom -

My heart will go on



Hallojsan! :)

Jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna, dels för att jag inte har min mac och dels för att jag inte har haft nått särskilt att säga. Jag har typ tagit det rätt lugnt de här dagarna, förberett inför London och pluggat och sådär. Men imorgonbitti bär det av dårå. 5.25 kommer taxin, det är jag då lagom taggad på. Men det ska bli grymt kul, men jag är samtidigt rätt skraj. Jag har inte varit utomlands sen 2008 eftersom jag varit så sjukligt rädd för att kräkas. Och jag är fortfarande rädd, men det är bättre, och jag trodde att jag skulle vara rätt freaked out by now, men faktiskt inte. Men imorgon kommer jag nog vara rätt panikslagen. Aja, jag får bara hoppas på att det går bra. Och jag slänger nog in nått litet inlägg imorgon innan vi åker men sen så tror jag inte att det blir nått mer förens vi kommer hem för jag tror inte vi kommer ha internet, men vi får väl se. Nu ska jag gå och lägga mig så smått, kommer vara ännu mer död än vad jag redan kommer vara imorgon annars. Men jag hatar när man ska packa och skit för det känns alltid som man glömt något så jag kan aldrig slappna av. Och innan jag säger hejdå måste jag bara säga en random grej, men ni borde gå och se Titanic i 3D nu på bio. 3D effekterna är fett ovärda, men den filmen blir verkligen aldrig dålig och den gör sig ännu bättre på bio och sen att Leonardo är så sjuktligt snygg så man kan dö gör den ju ännu mer värd att gå och se. ;)
Haha okej, nu ska jag gå, puss och kram på er, natti! :)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0