MyNewRoom -

Cerise

Hejsan hoppsan!
Nu har man lämnat in sin dator för lagning dårå, hur fan ska jag klara mig asså... Hehe beroende, jag vet. Men jag fick en iPad av skolam att ha tills jag får tillbaka datorn vilket är rätt najs, men jag föredrar min mac måste jag säga. Men eftersom jag inte har den nu och på ett tag så kommer nog bloggningen bli sådär. Jag har en annan dator i och för sig men den är så seg så man blir galen. Det tar liksom typ minst 5 minuter att sätta på den bara så det känns så jäkla ovärt liksom. Men jag har en vetenskaplig uppsats som jag måste skriva på och det orkar jag inte göra på ipaden så då får det bli på min sega dator... Anyway, nog tjatat om detta. Nu ska jag faktiskt ta och börja gå till sängs så smått, är rätt så trött så.. Pusselipuss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0