MyNewRoom -

Alanya!

Hejsihejsi! :)

Jag tänkte såhär nu, att jag lägger upp några få bilder till från London ikväll för jag måste typ gå och lägga mig strax för vi har svenska nationella imorgon, men jag kan ju lägga upp några i allafall. ;)
Och förresten så bokade vi precis resa till Turkiet i sommar, Alanya hette stället. Jättefint och hotellet var helt brutalt. De hade typ 6 pooler med en sammanlagd yta på över 4000 m2, vattenland med massa rutchkanor, en typ minitivoli, radiobilar, bowling, teater och asså ja, det var bara brutalt stort! Vi ska dock inte bo i själva stora hotellbyggnaden utan som ni ser på bilden, i dessa små söta saker med egen poolaccess. Så det kommer bli väldans najs tror jag! Men Londonbilderna kommer några av strax dårå, pusspuss! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0