MyNewRoom -

Septemeber 8th 2011

Heeey<3

Hoppas att allt är bra mer er, för det är det i allafall med mig. Jag är dock rätt trött efter dagens låånga skoldag, som som tur var blev galet mycket roligare med en himla massa skratt. x)
Så kom mamma och pappa hem idag också, som varit i Jönköping så vi testade en ny asiatisk restaurang där vi bor, sen gick jag en liten promenad med mammi och sen så vete katten vad jag har gjort. Plockat undan i mitt stökiga rum och, aa.. whatever.. :P
Och imorgon är det fredag-hääärligt! Snart helg och äntligen tid till att sova ut.

Kram på er!!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0