MyNewRoom -

I just want you and your beautiful soul

Skolisch som vanligt idag, sen dans som gick ovanligt bra. Sen när jag kom hem åt jag middag och duschade, sen kollade på idol och sen pluggade jag lite- gjorde en engelskagrej som jag precis blev klar med. Så nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det torsdagen från helvetet. Dock slipper vi matten imorgon, så vi slutar inte så himla sent och den 3 timmar långa språklektionen på morgonen blir förhoppningsvis inte så jättejobbig för vi ska inte ha som vanligt för det är typ internationella språkdagen så vi skulle inte ha en vanlig lektion. :)
Men bara för att vi slutar tidigare så betyder det inte frihet, då hinner jag istället börja med vår hemtenta i samhällskunskap som ska vara klar på måndag.. och sen tänkte jag gå och träna.
Menmen, nu måste jag skynda i säng, puss!<3


Jag fastnar inte på bild just nu, så här får ni en från i  somras. :) Inte för att jag är så himlans söt där heller, men bilden kändes bara så himla somrig...<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0