MyNewRoom -

2 September 2011

Äntligen helg! Så himla skönt! Det är inget direkt fel med att gå i skolan i och för sig, men man blir så sjukt trött. Och jag har lite ont i huvudet och sen så kommer min moster hit imorgon så ska jag, mamma och hon åka in till stan och ha en mys-shoppingdag! :) Så därför ska jag gå och lägga mig alldeles strax, för jag behöver verkligen få sova. Noel kom dessutom till mig inatt vid 4-tiden och var väääärldens gosigaste...
Men ni får ha en himla bra helg och njuta av sommarvädret som komma skall! ;)
xoxo
<3



Kommentarer
Postat av: Olivia

Ååh tack så mycket!! :D

2011-09-03 @ 00:20:01
URL: http://olailas.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0