MyNewRoom -

You gotta keep your head up

Nu har jag kollat på Grey's och ätit Ben & Jerry's Caramel Chew Chew (obligatoriskt;)), övat in 35 engelskaglosor och 10 spanskameningar tills imorgon. Sen har vi även ett slags "diskussions-prov" på engelska imorgon, men jag lyckades glömma boken i skolan, men det är inte så mycket jag behöver kolla på så det gör jag imorgon bitti, innan engelskan. Men just det provet är väldigt viktigt för mig eftersom jag har extremt höga krav på mig själv när det gäller engelskan. Jag måste verkligen ha ett A i slutbetyg i engelska 5 annars vet jag icke vad jag gör...!!
Men nu måste jag skynda i säng för jag är svintrött och har en lååång dag framför mig imorgon.
Sleep tight, looove.
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0