MyNewRoom -

I just can't help fallin' in love with you

Hej på er. :)

Hoppas allt är bra med er, för det är det i allafall med mig, förutom att jag känner mig rätt stressad. Jag har inte alls hunnit så långt på hemtentan idag som jag hade velat. Jag har skrivit drygt 1,5 sida, men jag har så himla mycket kvar att jag inte har en aning om hur jag ska hinna klart tills på måndag...
Därför tänker jag bara skriva klart en jätteliten grej nu och sen ska jag gå och lägga mig för jag tänker ändå inte så jättebra såhär klockan 11 på kvällen. Så går jag upp i bra tid imorgon och pluggar hela dagen istället. Förutom ett litet undantag, för jag vill verkligen åka till TäbyC en snabbis och köpa nytt skal och skärmskydd till mobilen. Mitt gamla skal vet jag inte ens vart det är och skärmskyddet har typ varit halvlöst i 1 månad. Men jag har inte haft råd att köpa nytt, men nu är det en ny månad vilket innebär pengar på kontot! :D
Sen hade jag egentligen velat åka och träna imorgon också, men jag tror inte att jag hinner det... får satsa på ett lite längre pass på måndag istället.
Anyway, nu ska jag skriva det sista lilla för idag på hemtentan och sen gå och sussa.

Puss på er!
<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0