MyNewRoom -

The last song

En vecka kvar nu bara då, sen är det looov! :D
Men iallafall så har helgen varit väldigt chill. Igår gjorde jag seriöst ingenting. Gick ut och sprang och badade Noel. Och juste jag kollade på en film också- The Last Song, så himla underbar film! En aning pinsamt att erkänna kanske, men Miley Cyrus är faktiskt en riktigt bra skådespelerska och sångerska!
Sen idag har jag varit ute och fotat en massa närbilder på blommor och grejs, som jag kanske laddar upp en del av imorgon om jag orkar. Sen har jag suttit ute på balkongen och ritat och lyssnat på musikk och haft spa-mys as you already know. Sen har jag målat naglarna och även fått massa jättefina saker från mormor från USA. Guess if I'm happy..!! :)
Och nu funderar jag på om jag ska ta och titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars eller gå och lägga mig... vi börjar ju 11.10 imorgon men jag måste säga att det sista alternativet känns mest lockande.
Anyway, hoppas ni får en grym vecka!
Fierce and love
<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0