MyNewRoom -

Kill your darlings

Tjingeling!

Checkpointdag idag i skolan med en work-shop avslappning- jättebra & superskön! Sen har jag skrivit lite på en religionstenta och försökt läsa ut Jonas Gardell boken som ska va utläst tills imorgon, vilket inte gick så bra... har typ 70 sidor kvar, men läste ändå ca 100 sidor idag, menmen, det löser sig väl. Och igår natt sov jag typ ingenting, kunde verkligen inte somna. Så jag ska gå och lägga mig nu, har dessutom ont i huvudet och halsen och är hes som en kråka. Men imorgon är det fredag- kärlek till det.<3

Pussar&kramar
xoxo

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0