MyNewRoom -

Jag gråter bara i regnet

Yoo!

Vanlig dag i skolan idag, sen när jag kom hem gick jag ut och fotade lite höstbilder i skogen, vid vattnet. Och nu har jag varit så himla duktig och gjort spanskaläxan ordentligt, riktigt ordentligt till och med. Så ordentligt att jag inte han göra engelskan. Men imorgon börjar vi klockan ett och brorsan fyller år så då lär jag ju ändå gå upp i tid och då hinner jag skriva lite på min enlish essay innan skolan imorgon. Men engelskan är faktiskt tills på torsdag, så det är rätt lugnt, fast ändå inte för vi har 2 andra halvstora läxor tills på fredag som jag vill göra imorgon eftermiddag och på torsdag. Men nu ska jag ladda in bilderna från kameran till datorn och kolla på Desperate housewives och va lite avundsjuk på mormor som är i L.A. just nu...haha, puss!




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0