MyNewRoom -

I'd pull a sunshine story in a pouring rain

Lång skoldag som vanligt idag då och den var helt okej tills vi blev i lurade en kaka med massa konstiga saker i och massa gamla ingredienser. Sen dess har jag mått illa och haft ont i magen, kakskiten gjorde ju inte underverk för fobin direkt. Och jag hade tänkt plugga historia och matte när jag kom hem, men det kunde jag inte...

Imorgon är det spookeball på skolan på eftermiddagen och vår klass ska klä ut oss till ninjor. Sen blir det hovet och Twilight fan event! :D
Så jag hoppas verkligen att jag mår bättre då, kommer inte klara allt annars..
Men nu ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött.
Kram<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0