MyNewRoom -

Ibland kan jag faktiskt vara disciplinerad

Måste bara skryta lite om att jag har vairt väldigt fokuserad idag, är rätt stolt faktiskt. Och då pratar jag alltså om skolarbete. Och skola från 9 till 15.25 men jag stannade kvar till 17 för att gå på "science support" och jobba matte och sen när jag kom hem fortsatte jag att jobba matte, till klockan 21, med undantag för att äta. Och imorgon börjar vi fem i ett, men jag tänkte gå upp vid 8 tror jag och plugga innan. Veckan är i och för sig rätt lugn, men efter höstlovet har vi hur mycket som helst, så jag har att göra kan man säga.
Sen efter skolan imorgon är det nån slags audition typ för två filmer som vi ska gå på och sen har jag dans. :)
Men nu ska jag gå och lägga mig, är trööött.
Hugsies (fråga inte var jag fick det ifrån..)
:)<3




Kommentarer
Postat av: Olivia

Vart fick du det ifrån?

2011-10-25 @ 23:08:52
URL: http://olailas.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0