MyNewRoom -

I miss the sound of your voice, the loudest thing in my head

Idag har det varit rätt fullt upp. Brorsan fyllde år- grattis!! :D - och så var jag klantig nog att gå och lägga mig efter att vi sjungit för honom vid 7, så det slutade med att jag gick upp vid typ halv elva och alltså knappt hann plugga någon engelska. Så nu har jag precis slutfört min essay och är rätt nöjd ändå. Sen är det bakdag i klassen imorgon och då var det min tur så jag har bakat en tårta.Och dans har jag hunnit med också. :)
Sen har vi även skolfoto imorgon och vi ska ha tema på vårt. Färgglatt och godis så jag har plockat fram lite grejer till det så jag slipper hålla på och leta fram det imorgon. Men nu måste jag verkligen skynda mig i säng. Ska ta en blixtsnabb dusch nu, borsta tänderna och sen sova. Kommer vara död imorgon. Gå upp halv 7- rise and shine...-.-
Anyway,
sweet dreams♥



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0