MyNewRoom -

Got a secret can you keep it?

Det är helt otroligt, men läxförhöret på religionsbegreppen gick bra och talet likaså. Fick B! :D Så rätt nöjd ändå, det var ju trots allt vårt första "riktiga" tal.

Sen hade jag tänkt göra matte när jag kom hem, men så blev det inte utan jag larvade omkring och dansade istället.. självdisciplinen är bra...;P Men jag ska faktiskt plugga imorgon iallafall och så ska jag äntligen träna också! Var ett tag sen sist eftersom jag varit sjuk. Och som de flesta säkert nämnt- det var väldigt vad idolerna tappade texterna idag! Det har liksom typ aldrig hänt i fredagsfinalerna de föregående 5(?) åren och nu händer det 3(?) gånger på samma kväll. Weird... men stort plus till Linnie som uppträdde fast hon var magsjuk, skulle aldrig i hela mitt liv klara det. Röstade faktiskt på henne också. Gotta be supportive you know. ;)

Menmen, nu ska jag gå och lägga mig, sova lääänge och njuta av en hääärlig sovmorgon!

 

Massa kramar!

:)<3




Haha, me & Daniela...x)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0