MyNewRoom -

Drunknar i läxor...

Tänkte bara meddela att jag lever, men jag har himlas mycket plugg så just nu håller jag på och kämpar med en hemtenta i samhällskunskap...
Så här ser den kommande veckan ut på läxfronten för mig:

Måndag: Hemtenta i samhällskunskap!
Tisdag: Historialäxa.
Onsdag: Göra klart en slags "lapprapport" om en biologisk undersökning i naturvetenskap.
Torsdag: Spanskaläxa och en engelskauppsats.
Fredag: Hemtenta i religion och ha läst ut boken "Ett ufo gör entré", vilket typ är ca 260 sidor...

Aa, detta är min "härliga" vecka... men nu måste jag fortsätta med hemtentan, för ska gå till min kusin strax som har fyllt år så han har födelsedagskalas. Dock tar jag med mig datorn så jag kan plugga där för jag kommer aldrig hinna annars...




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0