MyNewRoom -

What you gonna do when I'm gone?

Härlig dag idag!
Jag var inne på en liten affär helt i min stil, med massa smycken och annat grejs med visdomsord och sånt. Så jag hittade en massa små-smyckes-saker som jag tänkte göra armband med. Sen hittade jag även en tröja på rea på lindex. Ska egentligen inte shoppa, men jag är värdelös på det... men jag lyckades rätt bra nu iallafall. :P
Aja, sen avslutades dagen med pizza-middag på restaurang med mamma, bror och moster. Sen tog vi en kvällsprommis och efter det gick vi hem till moster och hon flätade mitt hår och så kollade vi på "Bonde söker fru" och "Grey's Anatomy". Mysigt värre. Förresten, har man pluggat lite för mycket matte om man funderar på om man ska skriva tv-programmen i en parantes eftersom det är två olika uttryck...? x)
Anyway, nu ska jag gå och sova för imorgon ska vi följa med mormor till gymmet och träna vid 11.
Goder natter! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0