MyNewRoom -

We are the world

Hola guys!

Skola som vanligt idag och matteprov som typ gick okej, fast jag vet inte riktigt. Och den här kvällen har spenderats med en naturvetenskaplig labbrapport som ska vara klar imorgon. Men vi har temadag då, så jag tänkte att jag kunde slutföra den på lunchen eller när vi slutat. Jag har bara lite kvar. Sen imorgon har jag dans också och måste även hinna plugga till spanska-provet på torsdag. Yippie! Men sen är det lugnt...:) Men nu ska jag skynda mig i säng, natti.<3



Och nej jag orkar inte anstränga mig till att ta en finare bild..:P

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0