MyNewRoom -

Make me a radio and turn me up when you feel low

Sitter här och försöker skriva klart en läslogg, men det går väl sådär måste jag säga... Dock vill jag verkligen bli färdig ikväll så jag har den gjord och kan koncentrera mig enbart på historian imorgon bitti. Vi börjar liksom klockan ett imorgon, så jag tänkte motstå frestelsen att sova till 11 och gå upp och plugga istället. Därför vill jag bara bli klar nu så att jag får duscha och gå och lägga mig. Antar att jag borde sluta skriva här då om jag ska bli färdig...
Snus gott :)
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0