MyNewRoom -

Like I always do

Lååång dag idag. Att börja kvart över åtta med 3 timmar spanska, sedan sitta i 3 timmar och skriva engelskauppsats och en timme och tio minuters matte på det är inte världens bästa kombination direkt. Vi var seriöst helt förstörda och galet flummiga så vi fick sluta lite tidigare. Hahaa jag kunde knappt prata och då ska vi inte ens tala om att tänka. Anyway, nu ska jag skriva en läslogg, dock inte hela, orkar inte det så tänker skriva resten imorgon på lunchen typ. Och sen titta på ett avsnitt av PLL och sen äntligen gå och lägga mig. Det har jag längtat efter. Och att det är fredag imorgon är alldeles underbart! Men vet ni vad mer som är underbart? Att om en månad minus en dag har vi skolavslutning! Ska bli så himla skönt med ett långt lov utan massa läxor. Är riktigt trött på det alltså! Menmen, nu måste jag verkligen börja med läsloggen.

Sov så gott hörni. ;)<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0