MyNewRoom -

I have died everyday waiting for you

Tjenixen tjenixen!

Dagen började med att det var svårt att gå till skolan för jag mådde rätt illa och hade ont i magen igen, men jag kom iväg i allfall och det blev lite bättre under dagens gång. Och vi fick tillbaka vår hemtenta i politik som vi skrev för drygt en månad sen eller något sånt, den jag jobbade med konstant en hel helg. Och snacka om att jag blev förvånad när jag såg att jag fått ett A. Det hade jag verkligen, verkligen, verkligen inte förväntat mig! Trodde typ jag skulle få C eller nått sånt, så det var en riktigt glad överraskning! Men efter detta hade vi samhällskunskap och då skulle vi skriva en tenta på momentet massmedia och det tror jag däremot inte gick så bra. Det var väldigt stressigt och ont om tid och den första timmen mådde jag dessutom väldigt illa så då kunde jag inte koncentrera mig för 5 öre. Menmen, i did my best. Sen nu har jag pluggat lite matte, inte mycket dock, men det får räcka. Vi har nämligen matteprov imorgon, yippie...-.-
Anyway, nu ska jag bara ligga och slösurfa, lyssna på musik och slappa och sen gå och lägga mig.

Puss på er!<3


image description
Iiihhh!! :3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0