MyNewRoom -

Eternity

Hooola!!

Riktigt, riktigt dålig uppdatering den här veckan asså. Men jag har haft ont i magen och mått illa hela veckan och varit livrädd för att bli smittad av vinterkräksjukan så jag har inte riktigt orkat uppdatera så mycket. Men nu är det bättre, inte helt bra, men bättre. Och igår var vi några i klassen som var hemma hos en och åt thai, marängswiss och kollade på film och sådär, supertrevligt verkligen!
Och idag är det somsagt fars dag, grattis pappa! <3 Och jag sov rätt länge eftersom jag kom hem sent igår och sen har jag varit ute lite i solen, pluggat matte och så åkte vi till TäbyC en snabbis och kollade på stadium för vi hade nån rabatt-grej som gick ut idag, så jag köpte en pilates boll som jag velat ha ett tag. Måste verkligen få lite mer magmuskler! x) Sen hade vi lite familjemys med nybakade scones och olika sorters marmelad. Mysmysigt!<3
Men nu ska jag ta och äta lite och sen ska jag nog ta och kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars.

Ha en mysig söndagskväll!<3



Från weheartit.*

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0