MyNewRoom -

En aning sliten...

Go morron' (eftermiddag)! :)

Jag vaknade rätt nyligen, eller för typ en timme sen. Vi hade nämligen vårt årliga "Walk around-party" med "Gribbylundsligan" igår och det blev rätt sent. Kom typ hem 5... men det var det värt. Supermysigt på alla sätt!
Och nu så ska jag bara fixa i ordning mig och sen ska jag och mamma åka till TäbyC och kolla på lite grejer ochs en blir det hem och typ bara slappa. Plugga lite också kanske och så ska jag måååla. :))

Ha en mysmysig söndag och blås inte bort i stormen. ;) puss!<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0