MyNewRoom -

Someday



Visste ni detta??

Justin Bieber har nu sin egna parfym som kommer ut i butiker den 20:e juni. Och det är ju ingen herrparym, utan en för tjejer och jag måste säga att jag tycker att det är lite too much faktiskt.
Det är sjukt smart av Justin att lansera en egen parfym, för alla "beliebers" kommer ju självklart ge sig ut och köpa den, men ändå... Han är 17 år och har skrivit en självbiografi om sig själv och gjort filmen "Never Say Never" där man får följa honom på turné och nu parym- för tjejer! Kan han inte vänta med det tills han blir lite äldre åtminstone..?
Aja.. Tongue Out  Tro inte att jag inte tänker kolla in den! Jag älskar parfymer och tänker självklart se hur den luktar, men jag kommer inte köpa den bara för att det är Justin Biebers. 

Vad tycker ni om att Justin har sin egna parfym?? 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0