MyNewRoom -

Förkyld och dansshow imorgon, jippie!

HallåHallåHallåHallåHallå

Jag tänker skriva väldigt kort nu, för sen tror jag att jag ska kolla på ett avsnitt av Grey's och sedan gå och knoppa. Jag har nämligen dansshow imorgon och genrepet är klockan 09.00 och så är jag ju dessutom förkyld och har lite feber. Det är så typiskt mig att bli sjuk när jag ska göra nått särskillt. Har inte varit förkyld sedan i julas och sen när det är dansshow vilket det är en gång om året, då blir jag självklart sjuk. Jag var faktiskt förkyld förra året på dansshowen också...-.-
Aja, men lite alvedon och halstabletter ska det nog gå bra, det är ju ändå bara 3 minuter man är uppe på scenen...

Jeg håper du hadde en flott fredag​​! ;D
 With All My Love 






Bild från förra årets dansshow där skärpen är galet bra. ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0