MyNewRoom -

Eurovision 2nite!

Chacha Bitches, Daniel Paris här! ;) skj

Nää, men hej. :)
How are'ya guys doin'?
Själv är jag väl okej, men har ont i magen och mår illa igen.."/ Men igår blogga jag inget för jag pluggade inför ett biologiprov som vi hade idag och det gick väl sådär det, hehe...:P
Och ni vet ju vilken bikini som jag ville ha i sommar. Den där lila med ett turkost hajtandsformat smycke på.. mm, den var i alla fall väldigt populär och jag lyckades missa när den kom ut i butikerna så när jag väl hittade den så var den nästan slut överallt och de få storlekar som fanns kvar var 42 och 44 eller 34... så jag har kollat på en massa H&M's i stan och här hemma i Täby, och även i Arninge och Mörby, men det fanns inga. Sen häromdagen hittade jag en underdel i alla fall, i storlek 40, lite för stor dock men det får den va då, men överdelar fanns det inga. Men envis som jag är gav jag inte upp, utan jag skulle hitta en. Så då började jag ringa runt till olika H&M's och så var det en som hade några kvar!:D H&M i Eurostop i Arlandastad, så då lade jag undan den så åkte mamma och jag och hämtade den ikväll. Så nu har jag den på mig. :)
Happiiiee Big Smile

Men nu ska jag gå ner och äta lite tårta för vi ska fira en grej och sen klockan nio är det ju Eurovision song contest semifinal 2, med Eric Saade!! Jag är faktiskt lite nervös, han bara måste gå vidare!
Håller tummarna!! Clover Thumbs Up 

Puss på er!
<3<3



Observera att jag INTE är naken, utan har bikinin på mig... :P





Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0