MyNewRoom -

Bokat semester på Gotland!

Heeej, jag är sjukligt, äckligt trött just nu asså.. eller har i och för sig varit det hela veckan typ. Har somnat i soffan eller på sängen mer än hälften av dagarna...
Men vet ni vad vi gjort idag?! Joo, bokat en bungalow på Gotland i sommar. Superfint verkligen, ser ut att vara utomlands! Tott resort heter stället och är nybyggt med designermöbler och sånt, helt min stil asså. ;) Så det blir nog jättebra! Jag har aldrig varit på Gotland men vill jättegärna åka dit, så...:)
Men jag funderar på om jag ska ta och gå och sova snart eller om jag kanske kollar på ett avsnitt av Grey's Anatomy först, hm...:P
Anyway,

Godnatt<3











Kommentarer
Postat av: emmiiiis

hallå! det är ju där nellie har sitt landställe eller vad man säger :D

när ska ni dit? :))

skit fint äre kan jag lova! :D <3

2011-06-02 @ 23:56:46

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0