MyNewRoom -

26 & 25 maj

Hooooola!

Hann inte blogga igår för vi var på bio med bästaste Bendzarna. Såg premiären av "Baksmällan del 2" på Sergel och det var grymt kul, sjuk film asså! Haha, ni måste verkligen gå och se den, ni kommer inte ångra er... Tongue Out 
Så käkade vi på tacobar innan också, om ni ville veta det..skj
Sen har jag dragit på mig en förkylning och har haft rejält ont i halsen i 2 dagar nu och knarkat alvedon och halstabletter. Mouth At Side Thumbs Down 
Så har vi haft nationella prov i spanska idag, den muntliga delen som typ gick helt okej och ja, så var jag ute på en kvällspromenad med Noel, men han ville inte gå utan hittade isället en mask som han satt och slickade på...mysigt värre. x)
Men nu så ligger jag bara i soffan och bloggar och kollar lite på friidrott och så blir det nog en tidig kväll så förkylningen försvinner nångång. Tongue Out 

NattiNatti
 Purple Heart 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0