MyNewRoom -

1+1=2

Hej på er! Happy 

Jag bloggade inte häromdagen dårå, uppgiften tog längre tid än vad jag trodde så det blev för sent... Idag hade vi nationella prov i matte- gick sådär, igår fångade Noel sin första fågel och jag fick bära ut den när man såg alla inälvor- inte mysigt men han var ju duktigt! Sen hade jag dans igår och vi gjorde klart dansen. :) Så gick jag ut och sprang på kvällen och idag efter skolan gick jag en promenad med Noel och sen cyklade jag runt sjön och lite till. Och nu har jag precis städat mitt rum nästan klart, men gör resten imorgon och sen har jag också packat upp min väska från fjällen- lagom dags nu va...:P Men jag avskyr att packa och at packa upp är ännu jobbigare. -.-
Och nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Grey's Anatomy och sedan blir det sängen.

Hoppas ni får en härlig fredag!
Godnattis.

     Heart Beat 








Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0