MyNewRoom -

Update!

Förlåt för dålig uppdatering, jag borde ha bloggat, i know, blblablablabla...
Men jag har inte mått specielt bra, så det är därför. Och nu är det typ bra igen, så nu blir det nog blogning som vanligt igen, om jag inte får 40 graders feber, som brorsan har just nu... men jag hoppas jag slpper!
Annars så har jag varit hos tandläkaren imorse och dragit ut en hörntand. Jag skulle egentligen dragit ut två, men de var på olika sidor, så då hade jag inte kunnat äta eller nått, så ska tillbaka om typ 2 veckor.
Sen har det väl inte hänt så mycket mer, men jag måste göra lite fysik nu och sen ikväll är det ju Desperate Housewives också!;)
Så jag slänger väl in något inlägg till, lite senare under kvällen.:)

Pussen!
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0