MyNewRoom -

The "D" dress

Ni minns klänningen från H&M's nya kollektion "Bohemian deluxe" va?
Jag stack till TäbyC snabbt innan dansen för att kolla om dem fanns kvar. Men där dem hängde förut fanns det inga kvar, men av erfarenhet så gick jag förbi provrummen och där, på en av ställningarna hängde en klänning. Den var visserligen i storlek 42, men den passade faktiskt bra. Lite lång kanske, men det passar modellen så det var ingen fara. Så jag slog till och köpte den dåra, den var ju så himla fin! :D Och det går ju att byta om man ångrar sig vilket jag dock antagligen inte kommer göra...:P
Jaja, jag ska börja göra mig i ordning för att sova nu, så hörs vi mer imorgon.

God natt
:*)<3






Klänningen. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitasnygg på dej!

2011-03-27 @ 20:13:17

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0