MyNewRoom -

Gårdagen 2/3-11

Hejhej!

Tänkte bara skriva lite om gårdagen. :P
Jag var först hos psykologen och sen så passade jag på att gå i Åhléns city när jag ändå var i stan liksom. Och det slutade med att jag kom hem med 4 nagellack, en lypsyl och 2 tidningar...:P

Sen så var jag och pappa på en restaurang och åt middag på kvällen. Texas longhorn i Enebyberg. Det var jättegott och väldigt mysigt där inne! Och vi åt underbart mört kött, perfekta pommes frittes, en kanongod cheddar cheesesås och en supersmarrig efterrätt!
Så det var riktigt najs! ;D
Sen var jag som sagt extremt trött och somnade i soffan...:P

Menmen, jag visar bara lite bilder och så får vi se om det blir något mer inlägg idag, men tror inte det. Blir fler imorgon istället för jag är ganska så trött nu med...x)

Kramkram
:)<3

















Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0