MyNewRoom -

En snabbis!

Hejhej :)

Jag uppdaterar bara lite snabbt nu, för jag är väldigt trött och ska strax gå och lägga mig.
Dagen har som sagt varit braa, men dock blev det inte Vapiano vi åt på eftersom man behövde vänta 45 minuter på att få bord eftersom det var knökfullt. Och man kan inte boka bord där och skule i såfall ha kommit tidigare, men jag hade dans så det kunde jag inte.
Så vi gick på favvisen Café Milano istället och där var det lika gott som vanligt. :)
Sen så blev det självklart Grey's Anatomy när jag kom hem och sen vid halv elva kanske kom sötaste Emma och Saga med godis och kladdkaketårta ala Emma, så vi satt och åt den och lite godis och snackade och sådär. Så det var mysigt och jättegulligt av er, tack! :)<3
Och nu så håller jag på och för över all musik och alla mina appar från ipoden till iphonen, och det tar ju sin lilla tid, men när det är klart ska jag gå och lägga mig. Men det är underbart skönt i alla fall för vi har studiedag imorgn (idag)! Så då kan man slappa lite, men behöver även plugga inför kemiprovet på måndag och kemi-inlämningsuppgiften... Och sen så ska jag till psykologenn också, men annars är det lungt.
Men nu ska jag sluta skriva en massa onödig info och istället fixa klart allt med iphonen och sen gå och sova.

Så sov så gott allihopa och  tack så mycket för idag och till er som har grattat mig.
"Sweet 16- Here I come!" :P

Pusssss
<3<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0