MyNewRoom -

We're goin' on a cruise tonight!

Tjenatjena! :) Visst är det gaaalet varmt idag?? Jag har legat ute och stekt lite i solen en stund och lyssnat på musik, men badat har jag tyvärr inte hunnit med eftersom jag har packat för vi ska på en 24-timmars kryssning med "Gribbylundsligan". Så just nu är jag i roslagsnäsby och väntar på tåget son ska ta oss in till stan och sen blire tunnelbana till Slussen där båten väntar, Birka paradiset är det. :) och jag har aldrig varit på en kryssning förut så det blir kul. Men samtidigt är detta lite av en mardröm för mig eftersom jag har kräkfobi och det kommer bli 1000 ggr värre på båten. Jag mår redan illa liksom och då är jag inte ens i stan än..."/ menmen, i psykologisk synpunkt är det riktigt riktigt bra eftersom jag gör något som verkligen utmanar min rädsla. Men jag kommer antagligen inte blogga något mer förens vi kommer hem imorgon kväll, för dessutom så går det ju typ inte att lägga in bilder om man bloggar från iphonen.. Vad jag vet iallafall, Annars hade jag nog bloggat nån gång mer.:P Aja, hoppas ni får en toppen, somrig fredagskväll! Pussar & kramar <3<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0