MyNewRoom -

Happy!

Hallåååå!

I'm kinda happy right now, wanna know why? ;)
Haha, nä men jag är ju på landet, massa mys på det och så tog jag med mig datorn och av en slump även USB-kabeln till Iphonen och så upptäckte jag att man kunde göra internetdelning (lite efter kanske, jag vet :P ). Men så då kunde jag koppla ihop det med datorn, så att jag kan använda den. :D
Lite segt är det ju, men det funkar. :)
Så imorgon blir det det vanliga midsommarfirandet här ute. Vi har ängen med midsommarstången precis nedanför huset så kommer allt folket ner dit och så är det dans och lekar och tävlingar och sånt och sen efter det så går vi över till mina kusiner och andra kompisar och firar där.
Så så kommer det antagligen att se ut för mig. Sen funderar jag på om jag ska gå och plocka 7 blommor och det där som man gör på midsommarafton. Jag har aldrig gjort det någongång men det känns som att man någon gång borde ha gjort det. Men jag vill liksom inte få kryp i håret under natten..x)
Hehe, aja... hur ska ni fira midsommar och brukar ni fira mycket?

Sov så gott, puss!
 Heart Beat


 








Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0