MyNewRoom -

Grönan

Hej hopp lilla sockertopp vi ska dansa tills solen går opp, hej hopp min sköna, nu ska vi dansa i det gröna! :P

Var på Grönan idag då med en del av klassen, najsigtnajsigt.
Skrattade en hel del i blå tåget och spökhuset, testade nya berg-och-dalbanan "Twister", åt våfflor, snackade och en hel del annat.
Men nu är jag återigen riktigt trött och imorgon är det 9:ornas bal och sådär så jag ska försöka gå och lägga mig strax så jag orkar med allting.
Imorgon är även sista skoldagen (förutom skolavslutningen då) och vi ska städa...-.- Som vanligt såhär i slutet på terminen och sen ska vi till Skavlöten och grilla korv och bada och så. Sjukt sorgligt verkligen, har liksom gått i världens bästa klass så kommer bli riktigt sorgligt att skiljas åt...
Anyway, nattinatti.<3

 With All My Love 




Hm.. randombild från typ 7:an...x)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0