MyNewRoom -

21/6

Heej! :)

Jag uppdaterar väääldigt dåligt, jag vet. Men har typ idétorka!
Om det finns något som ni vill att jag ska skriva om, så just let me know! ;)
Men nu är jag iallafall väldigt trött så ska strax gå och lägga mig. Och dagen har varit rätt seg, men stack ut och sprang lite på kvällskvisten i alla fall. Det var på tok för längesedan så det var på tiden!
Så har jag nu bestämt ännu en dansgrupp, så jag ska dansa 2 ggr i veckan iallafall. Dock fortsättning 2, och jag har bara gått fortsättning innan, så det blir lite scary. Hoppas det inte blir för svårt bara! Jazzshow är det by the way, men den är precis efter streeten, så det blir mycket dans på samma gång. :)
Men nu ska jag bara ta och städa Noels låda och så, så blir det till att krypa ner i sängen sen.

Puss & kram
 Heart Beat 






Kommentarer
Postat av: Emma

tack!:D Vilken fin bild på dig du har i headern!:)

2011-06-22 @ 09:09:27
URL: http://Oursketchbook.com

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0