MyNewRoom -

Bilder från Gotland- Part 4


Ett kalkbrott vid havet i Kyllaj




Kalkbrottet som vi badade i, utanför Kyllaj



Även det kalkbrottet hade underbart, turkost vatten! :)



...:)



I <3 kalkbrott



Här var vi på en stor, fin strand på Fårö (kommer inte på vad den heter just nu) och jag har inte mycket bilder därifrån för jag mådde rätt illa då. Men det var galet stora vågor i vattnet! Mycket högre än en själv, så det var barnsligt kul att hoppa i dem...x)



Fårö fyr (längst norr ut på Fårö)



Nedanför fyren



Jag nedanför fyren...:P


















Fyyyren :)




En typisk vy från bilfönstret på Fårö :P




Så, nu orkar jag inte ladda upp fler idag. Så det får bli en del 5 också. Sen tror jag att jag är klar med alla Gotlandsbilder. :P

Puss på er!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0