MyNewRoom -

Hello

Hm.... jag känner att jag kanske borde uppdatera lite oftare, är ju lite segt med inläggen nu va...:P
Idag har jag iallafall varit på gymmet med mamma. Skaffade gymkort i onsdags (om jag minns rätt). För jag har velat haft det ett bra tag, men först var jag för ung så då skaffade jag ett simkort istället och det går inte ut förens någon gång i augusti och i gymkortet ingår även simkort, så det kändes rätt onödigt att skaffa ett gymkort när jag hade typ 6 månader kvar på simkortet...
Men nu har jag i allafall ett gymkort, så det är najs. Dock är jag ju svag som en pinne, hehe... menmen, därför jag börja gymma ju!:P
Sen kom min moster och hennes kille hit en stund och vi fikade och sådär. :)
Så har jag badat och läst lite också.
Och nu håller jag på och återställer min kära iphone som har blivit knäpp. Men det kommer med största sannolikhet inte att hjälpa med återställningen, så det blir nog till att lämna in den. Vilket jag kommer ha sjukt svårt att klara av eftersom man blir av med den i typ 2-3 veckor och jag är väl som de flesta andra med iphones, en smula beroende av den.
Så i och för sig är det ju ganska bra att vara utan den ett tag, hehe...

Jag har också några bilder från Gotland kvar att ladda upp här, får se om jag orkar göra det nu ellerom det blir en annan dag. Jag måste ju i vilket fall som helst vara uppe tills telefonen är klar...
Kanske några bilder i alla fall. :)

Men skulle det inte bli så, så säger jag godnatt nu.
KRAM Heart Beat 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0