MyNewRoom -

Bloggsatsning!

Heey there! :P

Idag åt vi en ljuvlig middag bestående utav helgrillad oxfilé och fransk potatis. Sen apelsin och chokladglass och en vaniljdröm såklart. ;)
Sen har jag packat och varit ute på kvällspromenad med Noel.
Och förresten, från början så skapade jag ju den här bloggen när vi byggde om hemma och tanken var att det skulle bli en inredningsblogg. Men sen har jag inte riktigt haft orken och lusten till att fullfölja planen så jag har bara skrivit om lite allt möjligt.
Och nu är det ju sommar och så och då blir bloggningen lite halvdan, men i höst tänker jag satsa mer på bloggen och först och främst skriva om min nisch- inredning. :)
Men nu ska jag ta och natta kudden så jag orkar upp till landet imorgon.

Nattinatti
<3




Arkivbild

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0