MyNewRoom -

Been feelin' pretty bad...

Hallådär & förlåt för att jag inte uppdaterat!
Jag har mått skitdåligt så har inte orkat eller kunnat blogga... Och jag mår fortfarande inte helt bra, men det är bättre i alla fall. :)
Och imorgon kommer mina kusiner hit och vi ska gå på grönan, men jag får se om jag följer med, det beror ju på hur jag mår. Och jag har plötsligt fått för mig att jag ska åka fritt fall! För er som inte vet så är jag väldigt feg när dte gäller att åka läskiga saker. Det "läskigaste" jag åkt på grönan är "jet-line" alltså den stora berg-och-dalbanan och jag är dessutom ganska så höjdrädd, så jag fattar inte varför jag funderar på att åka fritt fall. Jag tycker liksom det känns högt i lilla fritt fall...
Aja, jag får se hur det blir...:P
Men nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, men förstmåste jag bara berätta att jag nyss plockade ner Noel från hustaket!
Han var ute på balkongen och det fins ett litet hål i räcket precis vid taket och han har varit rätt nyfiken på det. Så när han har försökt gå ut där tidigare har jag sagt åt honom ordentligt, men han är ju en katt...
Så för en stund sen så hörde jag ett konstigt ljud utifrån och då tänkte jag liksom att fan nu är han ute på taket, vilket stämde för han där ute och hasade omkring på takpannorna. Som tur var så var han precis vid räcket så det gick rätt lätt att få upp honom igen. Det är inte så jättehögt kanske och han är ju katt så han borde klara ett fall därifrån nska bra, men ändå, man vill ju inte chansa!
Well, well, well...

Sleep tight!
 Heart Beat


 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0